Το έργο με
την μεγαλύτερη ηλικία κατασκευής (21 χρόνια) στην χώρα έφτασε η ώρα να δοθεί στην
κυκλοφορία. Η σημαντική ημέρα είναι στις 21 Δεκεμβρίου το τμήμα της
εθνικής οδού Τρίπολης - Καλαμάτας, στην περιοχή της Τσακώνας, το οποίο
παρέμεινε κλειστό εδώ και 10 περίπου χρόνια λόγω έργων.
Μετά την έγκριση της συμπληρωματικής σύμβασης για τα έργα που κατασκευάζονται εκεί, από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να δώσει το τμήμα αυτό των 11 χιλιομέτρων στην κυκλοφορία, προκειμένου να διευκολυνθούν οι εκδρομείς των Χριστουγέννων.
Θα υπάρχει μόνο μία μικρή παράκαμψη στο σημείο κατασκευής της μεγάλης γέφυρας, όπου βυθιζόταν ο δρόμος. Έτσι, τερματίζεται η ταλαιπωρία των οδηγών που μετακινούνταν από και προς την Καλαμάτα μέσω Παραδεισίων.
ΕΡΓΟ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 20 ΕΤΩΝ
Όπως είναι γνωστό το οδικό τμήμα της Νέας Εθνικής Οδού Τρίπολης- Καλαμάτας, μήκους 11,4 χιλιομέτρων περίπου, ξεκίνησε την περίοδο 1991-1992, η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το 2000 και το Φεβρουάριο 2003 έγινε η κατολίσθηση, που είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία.
Μετά την έγκριση της συμπληρωματικής σύμβασης για τα έργα που κατασκευάζονται εκεί, από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να δώσει το τμήμα αυτό των 11 χιλιομέτρων στην κυκλοφορία, προκειμένου να διευκολυνθούν οι εκδρομείς των Χριστουγέννων.
Θα υπάρχει μόνο μία μικρή παράκαμψη στο σημείο κατασκευής της μεγάλης γέφυρας, όπου βυθιζόταν ο δρόμος. Έτσι, τερματίζεται η ταλαιπωρία των οδηγών που μετακινούνταν από και προς την Καλαμάτα μέσω Παραδεισίων.
ΕΡΓΟ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 20 ΕΤΩΝ
Όπως είναι γνωστό το οδικό τμήμα της Νέας Εθνικής Οδού Τρίπολης- Καλαμάτας, μήκους 11,4 χιλιομέτρων περίπου, ξεκίνησε την περίοδο 1991-1992, η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το 2000 και το Φεβρουάριο 2003 έγινε η κατολίσθηση, που είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία.
Για
την αποκατάσταση του δρόμου δημοπρατήθηκε το έργο: «Εργασίες αποκατάστασης
προβληματικών τμημάτων της Ε.Ο. Τριπόλεως-Καλαμάτας στο τμήμα
Παραδείσια-Τσακώνα» προϋπολογισμού 110 εκατ. ευρώ.
Η
εργολαβική σύμβαση για την κατασκευή του προαναφερόμενου
έργου, υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2006 με συμβατικό ποσό 83,2 εκατ. ευρώ και
συμβατική ημερομηνία παράδοσης την 28/6/2009. Όμως, όταν δημοπρατήθηκε το
έργο αυτό δεν υπήρχε η απαραίτητη ωρίμανση μελετών καθώς
ενδεικτικά αναφέρουμε πως η μελέτη της μεγάλης μεταλλικής γέφυρας (Τ4)
έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί σε 3 μήνες από την υπογραφή της
σχετικής σύμβασης, δηλαδή στις 28/9/2006, και η παράδοσή της έγινε
σε 3 χρόνια (ημερομηνία έγκρισης μελέτης 9/3/2009).
Σήμερα έχει ολοκληρωθεί το τεχνικό αντικείμενο του έργου εκτός από την μεταλλική γέφυρα Τ4 που αναμένεται να παραδοθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2013.
Σήμερα έχει ολοκληρωθεί το τεχνικό αντικείμενο του έργου εκτός από την μεταλλική γέφυρα Τ4 που αναμένεται να παραδοθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2013.
Πηγή: ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου