Το πιο σημαντικό έργο για τη Μεσσηνία αναμένεται να παραδοθεί στο τέλος του μήνα, τη Μεγάλη Εβδομάδα. Μπορεί να διαφωνήσει κανείς για την κορυφαία σημασία του τμήματος του αυτοκινητόδρομου Αθήναιο - Λεύκτρο με τις σήραγγες στο Ραψομμάτη;
Την κατάργηση των στροφών στη Μεγαλόπολη δεν περιμέναμε με αγωνία, χρόνια τώρα, οι Μεσσήνιοι; Και τώρα που επιτέλους γίνεται το αυτονόητο, πανηγυρίζουμε. Δικαιολογημένα, παρά το αυτονόητο.
Την αγωνία των Μεσσηνίων έχουν συνειδητοποιήσει και ενστερνιστεί και οι υπεύθυνοι του υπουργείου Υποδομών και του κατασκευαστή ομίλου ''Μορέας''. Αρχικά είχαν τις γκρίνιες μας σε συσκέψεις, αλλά με τον καιρό το έζησαν και αυτοί. Αγανάκτησαν μαζί μας.
Συμφώνησαν πως ο δρόμος από την Τρίπολη και κάτω, μόνο εθνικός δεν είναι και ότι αποτελεί ντροπή για το σύγχρονο ελληνικό κράτος. Γι’ αυτό και δίνουν μάχη να παραδώσουν το σημαντικό αυτό κομμάτι τη Μεγάλη Εβδομάδα, έστω και τη Μεγάλη Παρασκευή αν είναι δυνατόν. Για ουσιαστικούς και συμβολικούς λόγους. Για να κατέβουν οι Μεσσήνιοι ετεροδημότες - επισκέπτες του Πάσχα στον τόπο τους από τον καινούργιο δρόμο. Να μην ταλαιπωρηθούν και πάλι στις στροφές της Μεγαλόπολης. Το συγκεκριμένο τμήμα έχει ιστορία και για τους Μεσσήνιους που παρακολουθούν τα του εθνικού δρόμου, αποτελεί ''γεφύρι της Άρτας'', όπως το πολύπαθο Παραδείσια - Τσακώνα, που έφυγε στο γκρεμό.
Το Αθήναιο - Λεύκτρο αν τηρούνταν οι δεσμεύσεις των υπουργών ΠΕΧΩΔΕ θα κυκλοφορείτο από το 2002 ή στη χειρότερη περίπτωση το 2007. Απλά θυμίζω:
Κώστας Λαλιώτης, 13 Νοεμβρίου 2000, μετά τα εγκαίνια της παράκαμψης Τρίπολης: «Μέσα στο 2002 και πριν τις δημοτικές εκλογές θα έχουν παραδοθεί και η σήραγγα Ραψομμάτη και οι οδοί προσαγωγής σ’ αυτή».
Γιώργος Σουφλιάς, 12 Απριλίου 2005, σε επίσκεψή του στην Καλαμάτα: «Το 2007 θα τελειώσουν τα έργα στις οδούς πρόσβασης στη σήραγγα Ραψομμάτη και τότε θα δοθεί στην κυκλοφορία και η σήραγγα». Το έργο παραδίδεται με καθυστέρηση 7,5 ή 2,5 χρόνων. Γι’ αυτό πανηγυρίζουμε.
Πηγή: Ελευθερία
Την κατάργηση των στροφών στη Μεγαλόπολη δεν περιμέναμε με αγωνία, χρόνια τώρα, οι Μεσσήνιοι; Και τώρα που επιτέλους γίνεται το αυτονόητο, πανηγυρίζουμε. Δικαιολογημένα, παρά το αυτονόητο.
Την αγωνία των Μεσσηνίων έχουν συνειδητοποιήσει και ενστερνιστεί και οι υπεύθυνοι του υπουργείου Υποδομών και του κατασκευαστή ομίλου ''Μορέας''. Αρχικά είχαν τις γκρίνιες μας σε συσκέψεις, αλλά με τον καιρό το έζησαν και αυτοί. Αγανάκτησαν μαζί μας.
Συμφώνησαν πως ο δρόμος από την Τρίπολη και κάτω, μόνο εθνικός δεν είναι και ότι αποτελεί ντροπή για το σύγχρονο ελληνικό κράτος. Γι’ αυτό και δίνουν μάχη να παραδώσουν το σημαντικό αυτό κομμάτι τη Μεγάλη Εβδομάδα, έστω και τη Μεγάλη Παρασκευή αν είναι δυνατόν. Για ουσιαστικούς και συμβολικούς λόγους. Για να κατέβουν οι Μεσσήνιοι ετεροδημότες - επισκέπτες του Πάσχα στον τόπο τους από τον καινούργιο δρόμο. Να μην ταλαιπωρηθούν και πάλι στις στροφές της Μεγαλόπολης. Το συγκεκριμένο τμήμα έχει ιστορία και για τους Μεσσήνιους που παρακολουθούν τα του εθνικού δρόμου, αποτελεί ''γεφύρι της Άρτας'', όπως το πολύπαθο Παραδείσια - Τσακώνα, που έφυγε στο γκρεμό.
Το Αθήναιο - Λεύκτρο αν τηρούνταν οι δεσμεύσεις των υπουργών ΠΕΧΩΔΕ θα κυκλοφορείτο από το 2002 ή στη χειρότερη περίπτωση το 2007. Απλά θυμίζω:
Κώστας Λαλιώτης, 13 Νοεμβρίου 2000, μετά τα εγκαίνια της παράκαμψης Τρίπολης: «Μέσα στο 2002 και πριν τις δημοτικές εκλογές θα έχουν παραδοθεί και η σήραγγα Ραψομμάτη και οι οδοί προσαγωγής σ’ αυτή».
Γιώργος Σουφλιάς, 12 Απριλίου 2005, σε επίσκεψή του στην Καλαμάτα: «Το 2007 θα τελειώσουν τα έργα στις οδούς πρόσβασης στη σήραγγα Ραψομμάτη και τότε θα δοθεί στην κυκλοφορία και η σήραγγα». Το έργο παραδίδεται με καθυστέρηση 7,5 ή 2,5 χρόνων. Γι’ αυτό πανηγυρίζουμε.
Πηγή: Ελευθερία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου