Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024

Η Μεσσηνιακή Αμφικτυονία στο Κάιρο για την ενθρόνιση του Μεσσήνιου Επισκόπου Ιππώνος Στέφανου

Κατόπιν προσκλήσεως, η Μεσσηνιακή Αμφικτυονία εκπροσωπήθηκε από τον Ταμία της κ. Παναγιώτη Λούτο, στην ενθρόνιση του Μεσσήνιου Εμψηφισμένου Επισκόπου Ιππώνος Στέφανου, την Κυριακή 3 Μαρτίου στον Πατριαρχικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Χαμζάουϊ Καΐρου.
Η Χειροτονία σε Επίσκοπο Ιππώνος, του Αρχιμανδρίτου Στεφάνου Σουλιμιώτου, υιού ιερέως από την Τριφυλία, διακονούντος κατά την τελευταία πενταετία στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, πραγματοποιήθηκε με λαμπρή Θεία Λειτουργία που τέλεσε ο Μακαριώτατος Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος Β΄, συμπαραστατούμενος από Αρχιερείς Αλεξανδρινούς και εξ Ελλάδος, οι οποίοι κατέφθασαν για να τιμήσουν τον χειροτονούμενο.
Ο Θεοφιλέστατος Εψηφισμένος, απευθύνθηκε με βαθιά συγκίνηση και ευγνωμοσύνη προς τον Πατριάρχη και τους περί Αυτόν Συνοδικούς που τον εξέλεξαν στην επισκοπική περιοχή, ο δε Πατριάρχης νουθέτησε κατάλληλα και πατρικά τον νέο βοηθό Επίσκοπό του. Κατωτέρω παραθέτουμε την ευχαριστήρια επιστολή που έστειλε ο Νέος Επίσκοπος Ιππώνος Στέφανος, για την εκπροσώπηση της Μεσσηνιακής Αμφικτυονίας, αλλά και την εν γένει προσφορά της Μεσσηνίας:

«Αγαπητοί μου συμπατριώτες χαίρετε εν Κυρίω. 
Κατά την ιστορική ημέρα της ζωής μου, της εις Επίσκοπον Χειροτονίας μου, ιδιαιτέρως με συγκίνησε η παρουσία του εξαίρετου μέλους σας κ. Παναγιώτου Λούτου. Η παρουσία του δε, μου υπενθύμισε την από της εφηβικής μου διακονίας στο Ψαλτήριο του χωριού του Ξηροκάμπου Τριφυλίας πλησίον του τότε εφημερίου και κατά σάρκα πατρός μου π. Παναγιώτη.
Σας ευχαριστώ διότι με τιμήσατε προσωπικά αλλά και δώσατε χαρά και τον μήνυμα στον Μακαριώτατο μας, Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρο, ότι ο ένδοξος Μοριάς είναι κοντά στο παλαίφατο Πατριαρχείο και τους διακονούντες σ΄ αυτό. Γνωρίζω την μεγάλη σας προσφορά στον τόπο που γέννησε Αγίους, ήρωες πίστεως και πατρίδος, επιστήμονες, πολιτικούς, καλλιτέχνες και άξιους εργάτες της μάνας γης. Πάνω απ' όλα καλές μητέρες που ανέθρεψαν με αγάπη, πόνο και μόχθο τα παιδιά τους.
Τον τόπο που πριν από αιώνες προσέφερε στον Αλεξανδρινό Θρόνο τον Πατριάρχη Παρθένιο τον Α΄, τον καταγόμενο από την νύμφη του Ιονίου την όμορφη Κυπαρισσία.
Από τα βάθη της Αρχιερατικής μου καρδιάς σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ και σας ευλογώ. Θα είμαι πάντοτε στην καλή σας διάθεση να προσφέρω ότι δύναμαι στο Θεάρεστο έργο σας.
Σας μεταφέρω την πατρική αγάπη του Μακαριωτάτου Πατριάρχου μας.

Μετά της εν Κυρίω αγάπης
Ο Ιππώνος Στέφανος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου