Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

''Έφυγε'' ο Σπύρος (Πίπης) Κομιανός, διαχειριστής του ιστολογίου komianoswordpress.com

''Έφυγε'' σήμερα από τη ζωή ο Σπύρος (Πίπης) Κομιανός, διαχειριστής του ιστολογίου komianoswordpress.com. Η είδηση όπως δημοσιεύτηκε στο kopanakinews.wordpress.com:

ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΠΙΠΗ ΜΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΤΕΧΑ, ΑΣ ΑΝΑΠΑΥΘΕΙ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ.
''Το τηλέφωνο από τον Γρηγόρη τον Παπαδόπουλο «Πάει ο Πίπης μας» μου είπε και πάγωσα. «Αύριο το πρωί στις 11.00 στο Κάτω Κοπανάκι, θα τον ξεπροβοδίσουμε. Εννοείτε ότι ματαιώνονται οι εκδηλώσεις της καθαρής Δευτέρας».
Αδελφέ μου Πίπη καλοτάξιδος, Κούλα μου χάσαμε έναν καλό άνθρωπο, το ξέρω είσαι δυνατή θα τ΄ αντέξεις -όσο μπορεί κάποιος ν΄ αντέξει όταν χάνει τον άνθρωπό του. Τώρα τα παιδιά σας και τα μάτια σου. Κι ήτανε τόσο ζωντανός -πριν τρεις  μέρες τα λέγαμε- την Τσικνοπέμπτη  στου Καμπούκου το κρεοπωλείο. Ήτανε μες την καλή χαρά, δες τον και έτσι να τον θυμάσαι.
Αντιγράφω από το blog του:
Γεννήθηκα στη πόλη του Ναυπλίου, πριν από 70 χρόνια το έτος 1945. Τον πατέρα μου τον έλεγαν Κωνσταντίνο Σπυρίδωνος Κομιανό από τον Σταυρό της Κερκυρας, την μητέρα μου Αγγελική  Διαμαντή Γαλιλαίου από το Εξωχώριον Καρδαμύλης (Μάνη).
Από 22 ετών ταξιδεύω ως Αξιωματικός του Εμπορικού Ναυτικού, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
Μετά 21 χρόνια, τελείωσα την …Οδύσσειά μου ως ναυτικός και έριξα «άγκυρα» στο Κοπανάκι της ορεινής Τριφυλίας.
Παντρεύτηκα με την Αγγελική Καράμπελα του Γεωργίου (Κατσουλόγιαννη), Φαρμακοποιό και απεκτήσαμε δυο δίδυμα παιδιά, τον Κωνσταντίνο και την Κατερίνα-Χριστίνα.
Από τότε έγινα στεριανός και ασχολήθηκα με το Φαρμακείο της συζύγου μου, την Ζωγραφική, τα Ψηφιδωτά την Φωτογραφία και κυρίως με την οικογένειά μου. Σαν Πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Κοπανακίου επί 16ετία, ασχολήθηκα με τα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας. Μέχρι που «κουρασμένος»… ή για να ακριβολογήσω «Απογοητευμένος»… παρέδωσα τα … ηνία στην επόμενη γενιά.
Τώρα ασχολούμαι με το προσωπικό και ιδιωτικό μου παραδοσιακό Μουσείο. Στο υπόγειο του σπιτιού μου, όπου σε λίγο καιρό θα εκθέσω οικογενειακά  κειμήλια καθώς και δωρεές φίλων κατοίκων του Κοπανακίου και των γύρω περιοχών, τους οποίους και ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Θέλω δε να τους βεβαιώσω ότι τα κειμήλια τους θα συντηρηθούν και θα προβληθούν με τον πρέποντα σεβασμό''.
Το ιστολόγιο anodorio.blogspot.gr εκφράζει τη λύπη του για τον ξαφνικό χαμό του. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου