Η διαδρομή Καλαμάτα - Γιάννενα θα γίνεται σε 3,5 ώρες όταν ολοκληρωθούν τα
έργα στην Ιονία και στην Ολυμπία Οδό. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
των έργων που ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τα τμήματα
της Ιόνιας από Αντίρριο έως Γιάννενα θα παραδοθούν στην κυκλοφορία μέχρι το
τέλος του 2015, το τμήμα Πάτρα - Πύργος μέσα το 2016 και λίγους μήνες αργότερα
το Καλό Νερό - Τσακώνα.
Οι νέοι δρόμοι θα δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και
παράλληλα θα τη συνδέσουν μέσω της Εγνατίας Οδού με τη Μακεδονία και μέσω του
Ε65 με τη Θεσσαλία. Ουσιαστικά ο δυτικός οδικός άξονας θα συμβάλει στην
ισόρροπη ανάπτυξη της Ελλάδας συνδέοντας απομονωμένες περιοχές τόσο μεταξύ τους
όσο και με τα ανεπτυγμένα ανατολικά κέντρα της Αττικής και της
Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα για την Ιονία Οδό ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε: "Από το Αντίρριο
μέχρι τα Γιάννενα κατασκευάζεται η Ιόνια Οδός, μήκους 200 χλμ. και
προϋπολογισμό που ξεπερνάει το 1 δισ. ευρώ. Είναι ένα έργο, το οποίο αποτελεί
αίτημα δεκαετιών για την Ήπειρο, ένα έργο το οποίο είναι σύγχρονο, ένα έργο το
οποίο απασχολεί σήμερα 1.700 συμπολίτες μας, 300 επιχειρήσεις με χιλιάδες
εργαζόμενους και αποδίδει στο ΑΕΠ της χώρας ένα σημαντικό εισόδημα».
Στην Εγνατία Οδό αποφασίστηκε να κατασκευαστεί ένας ημικόμβος στην περιοχή
του Δρίσκου, ώστε να κερδίζουν χρόνο όσοι ταξιδεύουν προς Αλβανία ή κάνουν
τοπικές διαδρομές. Επίσης ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι συντάσσεται μελέτη
για την κατασκευή δρόμου που θα ενώνει τα Τρίκαλα με την Εγνατία και ότι σε
λίγες μέρες θα ανακοινωθεί η επέκταση του Ε65, από τη Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα.
Στη συνέχεια ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι σε 15
ημέρες θα δημοπρατηθεί και το τμήμα Πάτρα - Πύργος, με προϋπολογισμό 300 εκατ.
ευρώ, το οποίο σε συνδυασμό με τη δημοπράτηση στα τέλη του 2014 του τμήματος
Καλό Νερό - Τσακώνα, θα ολοκληρώσει τον σχεδιασμό του οδικού άξονα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου