Άνετο αλλά ακριβό θα είναι το ταξίδι από και προς Αθήνα για τους επισκέπτες και τους κατοίκους της Νότιας Πελοποννήσου, με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου, λόγω
των πολλών και “αλμυρών“ διοδίων. Η χρέωση θα γίνεται με το χιλιόμετρο.
Συγκεκριμένα, στο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη, όταν θα ολοκληρωθεί το έργο θα λειτουργούν 6 σταθμοί διοδίων σε κάθε ρεύμα, ενώ θα υπάρχουν και πλευρικοί σταθμοί σε κόμβους εισόδου στον αυτοκινητόδρομο.
Στο τμήμα Κόρινθος - Καλαμάτα θα λειτουργούν 5 σταθμοί επί του αυτοκινητόδρομου: στο Σπαθοβούνι, τη Νεστάνη, την Ασέα (γέφυρα Μάναρη), το Λεύκτρο (Βελιγοστή) και την Καλαμάτα (ανάμεσα σε Πήδημα - Αριοχώρι). Θα λειτουργούν επίσης πλευρικοί σταθμοί στον κόμβο Αρφαρών και στα 2 ρεύματα από και προς Αθήνα, καθώς και στα Παραδείσια στο ρεύμα προς Καλαμάτα. Όσο για τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη, ο σταθμός διοδίων θα βρίσκεται στο Λογκανίκο. Οι τιμές στους καινούργιους σταθμούς διοδίων, που θα παραδοθούν με την ολοκλήρωση του έργου, δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί ακριβώς. Όπως μας επισήμαναν στελέχη του “Μορέα“, σε τιμές 2003 -οπότε υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης- και χωρίς ΦΠΑ η χρέωση είναι 0,04 ευρώ. Συνυπολογίζοντας λοιπόν τον πληθωρισμό αλλά και τον ΦΠΑ, η σημερινή χρέωση βγαίνει στα 0,058 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Να υπενθυμίσουμε ότι από χθες τα μεσάνυχτα οι τιμές στα διόδια που ήδη λειτουργούν είναι: Στο Σπαθοβούνι 2,30 ευρώ, στη Νεστάνη 2,20 και στην Ασέα (γέφυρα Μάναρη) 1,80 ευρώ.
Γύρω στις 10 Δεκεμβρίου θα παραδοθεί το τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια, 6,5 χιλιομέτρων. Όπως μας ενημέρωσαν από το "Μορέα", μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να ολοκληρωθεί ο προσωρινός κόμβος εισόδου - εξόδου της Μεγαλόπολης, λίγο πριν τη γέφυρα Αλφειού, στην πάνω διάβαση για το χωριό Γέφυρα. Η παράδοσή του θα γίνει στο τέλος της εβδομάδας ή τις αρχές της επόμενης και αυτό θα εξαρτηθεί από το πότε θα ανακοινώσει η Αστυνομική Διεύθυνση Αρκαδίας ότι θα κάνει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί ένα περίπου 10ήμερο για να καταργηθεί ο σημερινός κόμβος εισόδου - εξόδου Καλαμάτας - Μεγαλόπολης και να γίνουν οι συμπληρωματικές εργασίες που απαιτούνται στο συγκεκριμένο κομμάτι από τη γέφυρα Αλφειού, με παραχώρηση όλου του πλάτους του δρόμου, με στρώση ασφαλτοτάπητα και στηθαία ασφαλείας.
των πολλών και “αλμυρών“ διοδίων. Η χρέωση θα γίνεται με το χιλιόμετρο.
Συγκεκριμένα, στο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη, όταν θα ολοκληρωθεί το έργο θα λειτουργούν 6 σταθμοί διοδίων σε κάθε ρεύμα, ενώ θα υπάρχουν και πλευρικοί σταθμοί σε κόμβους εισόδου στον αυτοκινητόδρομο.
Στο τμήμα Κόρινθος - Καλαμάτα θα λειτουργούν 5 σταθμοί επί του αυτοκινητόδρομου: στο Σπαθοβούνι, τη Νεστάνη, την Ασέα (γέφυρα Μάναρη), το Λεύκτρο (Βελιγοστή) και την Καλαμάτα (ανάμεσα σε Πήδημα - Αριοχώρι). Θα λειτουργούν επίσης πλευρικοί σταθμοί στον κόμβο Αρφαρών και στα 2 ρεύματα από και προς Αθήνα, καθώς και στα Παραδείσια στο ρεύμα προς Καλαμάτα. Όσο για τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη, ο σταθμός διοδίων θα βρίσκεται στο Λογκανίκο. Οι τιμές στους καινούργιους σταθμούς διοδίων, που θα παραδοθούν με την ολοκλήρωση του έργου, δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί ακριβώς. Όπως μας επισήμαναν στελέχη του “Μορέα“, σε τιμές 2003 -οπότε υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης- και χωρίς ΦΠΑ η χρέωση είναι 0,04 ευρώ. Συνυπολογίζοντας λοιπόν τον πληθωρισμό αλλά και τον ΦΠΑ, η σημερινή χρέωση βγαίνει στα 0,058 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Να υπενθυμίσουμε ότι από χθες τα μεσάνυχτα οι τιμές στα διόδια που ήδη λειτουργούν είναι: Στο Σπαθοβούνι 2,30 ευρώ, στη Νεστάνη 2,20 και στην Ασέα (γέφυρα Μάναρη) 1,80 ευρώ.
Γύρω στις 10 Δεκεμβρίου θα παραδοθεί το τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια, 6,5 χιλιομέτρων. Όπως μας ενημέρωσαν από το "Μορέα", μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να ολοκληρωθεί ο προσωρινός κόμβος εισόδου - εξόδου της Μεγαλόπολης, λίγο πριν τη γέφυρα Αλφειού, στην πάνω διάβαση για το χωριό Γέφυρα. Η παράδοσή του θα γίνει στο τέλος της εβδομάδας ή τις αρχές της επόμενης και αυτό θα εξαρτηθεί από το πότε θα ανακοινώσει η Αστυνομική Διεύθυνση Αρκαδίας ότι θα κάνει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί ένα περίπου 10ήμερο για να καταργηθεί ο σημερινός κόμβος εισόδου - εξόδου Καλαμάτας - Μεγαλόπολης και να γίνουν οι συμπληρωματικές εργασίες που απαιτούνται στο συγκεκριμένο κομμάτι από τη γέφυρα Αλφειού, με παραχώρηση όλου του πλάτους του δρόμου, με στρώση ασφαλτοτάπητα και στηθαία ασφαλείας.
Πηγή: Ελευθερία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου