Σοβαρά προβλήματα θα προκαλέσει στη Μεσσηνία και η σιδηροδρομική της απομόνωση, στην περίπτωση που υλοποιηθούν όσα ανακοινώθηκαν πρόσφατα από τον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Δημ. Ρέππα στο πλαίσιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, για αναστολή της λειτουργίας της γραμμής της Πελοποννήσου και λειτουργία, προφανώς, μόνο του βόρειου τμήματος του δικτύου.
Το «Θάρρος» μίλησε με τους δημάρχους περιοχών από τις οποίες διέρχεται ο σιδηρόδρομος, οι οποίοι εξέφρασαν την αντίθεσή τους στο ενδεχόμενο αναστολής της λειτουργίας του δικτύου. Μίλησε, επίσης, με εργαζόμενο στον ΟΣΕ, από τα λεγόμενα του οποίου προκύπτει ότι πίσω από όλα κρύβεται η σκοπιμότητα της απαξίωσης του δικτύου.
Πάντως, πέραν της κινητοποίησης που έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, μετά τις ανακοινώσεις δηλαδή του κ. Ρέππα, καλό θα είναι να συγκεντρωθούν όλοι οι δήμαρχοι από τους Δήμους των οποίων διέρχεται ο σιδηρόδρομος και να επιχειρήσουν να συγκροτήσουν κοινό διεκδικητικό μέτωπο.
Δήμος Αετού
«Η φημολογία προηγείται της πραγματικότητας. Κι έρχεται αυτή η πραγματικότητα», σχολίασε ο δήμαρχος Αετού Δημ. Δριμής. «Η χώρα, οι πολίτες και η περιοχή μας θα καταβάλλουν το τίμημα της διαχειριστικής ανεπάρκειας των κυβερνώντων. Τις τελευταίες δεκαετίες ο δημόσιος πλούτος συρρικνώνεται ή αλλιώς αποκρατικοποιείται, αλλά τα δημόσια ελλείμματα μεγαλώνουν. Η απουσία του τρένου, μέσου μαζικής μεταφοράς και φιλικού προς το περιβάλλον, θα υποβαθμίσει περαιτέρω την περιοχή μας και την εξυπηρέτηση των πολιτών, σε όφελος ενεργοβόρων μέσων επικοινωνίας. Η μέγγενη του ΔΝΤ είναι προφανές ότι θα αγκαλιάζει ολοένα και περισσότερα κομμάτια της ζωής μας. Η φημολογούμενη μεταφορά του κόστους λειτουργίας στην αυτοδιοίκηση, σημαίνει περαιτέρω επιβάρυνση των πολιτών. Κάθε κρίση, όμως, είναι κίνδυνος και ευκαιρία. Οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να αντιδράσουν».
Δήμος Δωρίου
Εξυπηρετούσε πολύ κόσμο το τρένο, σημείωσε από την πλευρά της και η εκτελούσα χρέη δημάρχου Δωρίου Αθανασία Παπαδοπούλου. Ήταν το πρώτο, όπως τόνισε, μέσο συγκοινωνίας με τα άλλα χωριά και η αναστολή λειτουργίας της γραμμής μόνο αρνητικά αποτελέσματα θα έχει. Κατά την κα Παπαδοπούλου, αντί να σταματήσει η λειτουργία της γραμμής, θα έπρεπε να αναβαθμιστεί: «Το σιδηρόδρομο της Πελοποννήσου τον κατασκεύασε πριν από 150 χρόνια ο Χαρ. Τρικούπης. Εμείς, σήμερα, αντί να τον αναβαθμίσουμε, τον εγκαταλείψαμε».
Σημ: Από την εφημερίδα "ΘΑΡΡΟΣ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου